tisdag 4 september 2012

Köpa blommor online

Jag tycker att blomsteraffärerna är dyra, speciellt när man har en stor tomt och stora rabatter, då blir det riktigt kostsamt. Visserligen är ju perenner en engångskostnad men jag är dålig på att skynda långsamt. Jag vill ha allt klart så fort som möjligt, helst igår och det innebär ju en hel del inköp för att fylla ut rabatten. Sen tar det ju i alla fall några år innan alla plantor vuxit till sig och fyller ut ordentligt, men det går ju inte att göra något åt. 

Jag blev rekommenderad att titta på Tradera, där säljs det jättemycket blommor sades det och till bra priser dessutom. Sagt och gjort, jag kikade in där och blev glatt överraskad när det visade sig att det fanns tusentals annonser för både perenner, knölar/lökar och fröer! Och till bra priser dessutom!

 Jag har handlat blommor till en bråkdel av vad det skulle kostat i affären och alltid fått fina och välpacketerade plantor hem i brevlådan.
Så nu är det min tur att rekommendera Tradera till alla som letar blommor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar